24 Temmuz 2009 Cuma

Bunlar nasıl genç!


Son 2 haftada seyrettiğim 2 Avrupa Ligi maçı beni hayretlere düşürdü.. Galatasaray-Tobol maçlarından bahsediyorum tabii ki.. Rijkaard'ın gençlere oldukça fazla şans vermesine rağmen gençlerin 'ben zaten oldum' dercesine bu fırsatı tepmelerine hiçbir anlam veremedim. Türkiye'deki en büyük 3 kulüpten 1'inde forma şansı buluyorsunuz, formanız garanti değil, ama sanki bütün sezon kadronun değişilmezi olacakmış gibi haraket ediyorsunuz. Acaba Yaser Yıldız sezon boyunca 2 resmi maç üst üste ilk 11'de oynayabilecek mi bir daha? Ya Aydın'a ne demeli? Takımdan gittin gidicen.. Asılsana şu maça! Koparsana maçı! Erhan ve Serdar'a bir lafım yok. Zaten en az 1 sene daha PAF'ta kalacaklar.. Aydın'la Yaser'e bir Türk futbolsever olarak üzüldüm. Umut vaat ediyorlardı. Şimdi ise sadece takımda kalmak için tanrıya dua ediyorlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder