26 Temmuz 2009 Pazar

Doğuştan Baselli Frei!


Alexander Frei 6 senelik ayrılığın ardından ülkesi İsviçre'ye geri döndü. İsviçre milli takımının 39 golle en fazla gol atan ismi kendisi. Dortmund'dan bedelsiz ayrıldı. Henüz 30 yaşında. Ve yıllık sadece 1.2 milyon Euro alacak! Türk takımları astronomik paralar verip okyanustan bile futbolcu transfer ederken bu adamın gözden kaçması enteresan oldu. Süper Lig'de 'kafadan' 15 gol atabilecek bir oyuncu. Maliyeti de düşük. Bizim takımlar değerlendirebilirdi.. Özellikle Eskişehir veya Bursa'da izlemesi çok zevkli olurdu.. Frei imza töreninde yaptığı açıklama ise oldukça ilginç: "Birçok takımdan teklif aldım ama ben Basel'de doğdum Basel'de yaşadım ve Basel'de öleceğim" Eeee şey. Tamam iyi, güzel. Ama bir şey sormak istedim Alexander'a. "2000-2003 seneleri arasında Basel'in ezeli rakibi Servette'de oynarken aklın neredeydi?"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder