28 Temmuz 2010 Çarşamba

İlla bir cinslik yapacaklar...




Geçen sezon formaları beğenmediğimi şurada yazmıştım. Bu sezon da olmamış. Parçalı forma bildiğimiz parçalı forma. Her zamanki gibi güzel. Her zamanki gibi şık. Şu ikinci ve üçüncü formaya yine bir anlam veremedim. Ortadakinin adı Arslan Forma. Üretilen formalara hikayeler yazmak, taraftara pazarlarken onlar için anlamlar üretmek hoş ama bana göre basit bir ticari çalışma gibi duruyor. Tahtakale'de turistlere kakalanan sahte formalar gibi geldi. O ortadaki aslan kabartmasıyla birlikte şu formayı Gana Milli takımına versen deplasmanda üzerinden çıkartmaz. İlk gördüğümde Türk Telekom'la birlikte Gülhane Hayvanat Bahçesi de Galatasaray'a sponsor oldu sandım. Üçüncü formanın adı "2289 Mercan". Resmi sitede, "mercan formamızın kod adı 2289'dur" gibi bir ibare yer alıyor. Bir forma neden kod adına ihtiyaç duysun onu anlamadım ben. Galatasaray Store kod adı diye formanın barkodunu mu acaba bizimle paylaşıyor?! Gizli ajan gibi kod adıyla forma çağırmaya ne gerek var çözemedim. Geçen sezon mor forma için söylediklerim bu mercan ya da pembe ya da somon, hangisini beğeniyorsanız bu forma için de geçerli. Olmamış. Olması mümkün değil...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder