20 Ekim 2010 Çarşamba

Robinho yuhalanırken...


Geçen hafta yazmıştım FOX TV'nin İtalya Ligi'ni nasıl yayınladığını (daha doğrusu yayınlayamadığını). Bu hafta da söylediklerimin aynısı Star TV için geçerli. Şampiyonlar Ligi'ni yayınlama hakkı elinizde sizin. Dünyanın en önemli ligi bu. Lig TV haftasonlarında 9 maç birden yayınlıyor. Hadi tamam siz futbol kanalı değilsiniz. Spor kanalı hiç değilsiniz. Fakat dünyanın en önemli spor olaylarından birinin yayın hakları sizde. Üstelik bu ligde sıradan bir maç oynanmıyor. Bu kupayı en çok kazanan iki takım karşı karşıya. Real Madrid sahasında AC Milan'ı ağırlıyor. Peki o sırada Star TV'de ne var? Papatyam dizisi. Ben maçtaydım. Futbol delisi iki arkadaşım internetten mesaj atmışlar "Maç ne durumda?" ve "Nasıl gidiyor?" diye. "İzlemediniz mi?" diye sordum ben de haliyle. Her ikisi de "İzleyemedik" dediler. Robinho 80 bin kişi tarafından yuhalanırken, Papatyam dizisi var ekranda. Geçen sene de Prison Break'i göstermişlerdi çeyrek final maçında. Madem rating alacak maçları yayınlamıyorsunuz, benden size öneri, bu sene Şampiyonlar Ligi Finali esnasında Beşinci Boyut dizisini yayınlayın. En azından ibretlik paylaşım olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder