6 Ekim 2010 Çarşamba

Ronaldinho da Ezel'e geçsin...


Ben hayatımda böyle rezalet az gördüm. Sezon başında Serie A'nın yayın haklarını alan FOX TV normal şartlarda 21.45'te başlayan Parma-Milan maçını sabaha karşı 02.25'te banttan yayınladı. Maçın normal saatine ekran başına geçen herkes de benim gibi "Ömre Bedel" dizisiyle baş başa kaldı. Şimdi üç ihtimal var. Birincisi: FOX TV, İtalya Ligi'nin önemini ve futbolseverler tarafından ne kadar takip edilen bir lig olduğunu bilmiyor. İkincisi: FOX TV maçları sezon başında alırken sözleşmeye Grönland'daki prime time'a göre yayınlama koşulu koydurdu. Üçüncüsü (en muhtemel): FOX TV bizimle afedersiniz taşak geçiyor. Hayır bir de reklamlarda çıkıp "maçı 21.45'te yayınlayacağız" dedikleri için biz de ne yapacağımızı bilemiyoruz. Ömre Bedel'de sürekli Andrea Pirlo veya Robinho bir yerlerden çıkacak diye bekledim. Hayır arkadaşım; benim merak ettiğim şey şu: Madem yayınlamayacaksınız, neden aldınız bu ligin yayın haklarını?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder